Převážně rovnovážně

Cvičení na balančních podložkách je určeno pro dospělé.

Od podzimu do jara cvičíme v hale v Lipencích, Obilní ulice. V září a v říjnu máme k balančnímu pohybu vyčleněny středy, a to od 18,00 hodin. Po letních prázdninách jsme zpět a začínáme 13. 9. 2017.

Pro koho je cvičení určené?

Kdo se včas objedná a rezervuje si místo:) Každý návštěvník je plně zodpovědný za svůj zdravotní stav, cvičení se účastní na vlastní nebezpečí. Pouze těhulkám doporučuji jiný způsob sportování. Balanční cvičení je určeno všem návštěvníkům bez ohledu na aktuální fitness úroveň, kteří jsou ochotni dodržovat tato zakladní pravidla.

Rezervační formulář zde

Baner balanc 400

Co posilujeme? Hluboký stabilizační systém. To on zabezpečuje zpevnění páteře během všech našich pohybů. Svaly, které jsou do stabilizace páteře zapojené, pracují automaticky od útlého dětství. Sedavým zaměstnáním, absencí přirozeného pohybu nebo i stresem naše tělo zapomíná správné pohybové programy, svaly stabilizačního systému si udělají prázdniny. Naše tělo se sice nezhroutí, ale hledá náhradní řešení v používání povrchových svalů. Vzniká svalové napětí, bolesti a blokády. Čím více práce přebírají svaly povrchové, tím více ztrácejí funkčnost svaly hluboké, významný to prvek v držení těla, a může docházet k bolestem zad.

Trénujeme také koordinaci těla a schopnost udržet rovnováhu. Postupujeme rychlostí, která vám je pohodlná. Můžeme začít s jednodušší variantou cvičení a až pak zvyšovat obtížnost. Na své si přijde i posilování problémových partií. A ještě je u toho všeho i legrace!

Chcete si zacvičit? Vzhledem ke kapacitním důvodům je cvičení nutno předem rezervovat.

Ceník

Jednorázové vstupné                   100 Kč

Bacha, cvičení je návykové!

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>